MyKEP live για άμεση διεκπεραίωση αιτημάτων στο Δήμο Βριλησσίων

Υπενθυμίζουμε ότι,  από τον περασμένο Ιούλιο, οι συναλλαγές στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Βριλησσίων πραγματοποιούνται και μέσω του προγράμματος MyKEP live, "Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης".
 
Tο MyKEP live  είναι  πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης & εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση αιτημάτων από πολίτες και επιχειρήσεις, μέσω τηλεδιάσκεψης ή βιντεοκλήσης, με ραντεβού από υπαλλήλους των ΚΕΠ.
 
Συνδεθείτε με τους κωδικούς taxisnet στο www.gov.gr , επιλέξτε «Πολίτης και Καθημερινότητα», συνεχίστε με την επιλογή «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση» και μπείτε στο MyKEP live, επιλέγοντας μια από τις παρακάτω υπηρεσίες:
 
• Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων.
• Υπηρεσίες για επιχειρήσεις.
• Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία.
• Εξυπηρέτηση από τον Δήμο.
 
Στόχος της Δημοτικής Αρχής Βριλησσίων αποτελεί η αναβάθμιση των υπηρεσιών του Δήμου για την άμεση και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών.
my keplive
 

Αναζητηση

your europe

youth logo 1


ΕΚΔΟΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΠΥΛΗΣ "ΕΡΜΗΣ" 
ermis

asxolikh

Θέματα για τη νεολαία του Δήμου

neolaia1

Πληροφορίες

Επικοινωνία

Τηλεφωνικός Κατάλογος

Πρόσβαση στα Βριλήσσια

Τοπική Συγκοινωνία

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Επικοινωνία

Δημαρχείο Βριλησσίων

Δημ. Βερνάρδου 23

Βριλήσσια 152 35

e: info@vrilissia.gr

t: +30 213 20 50 500 και 599

vrilissia.gr 2018