Η Δημοτική Αρχή Βριλησσίων σύμφωνα με τα νέα μέτρα, όπως αυτά ανακοινώθηκαν σήμερα 10/02/2021 https://youtu.be/sUghnqR7_N8 και τηρώντας με συνέπεια το υγειονομικό πρωτόκολλο, ανακοινώνει, τον τρόπο λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου από 11/02/2021 έως 28/02/2021, με στόχο την απρόσκοπτη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.
- Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλέφωνο 213 2050500 και μέσω mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Δήμου
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , προκειμένου να υποβάλλουν τα αιτήματά τους.
Σε ειδικές και επείγουσες περιπτώσεις, όπου απαιτείται φυσική παρουσία, η εξυπηρέτηση θα γίνεται μετά από τηλεφωνική συνεννόηση και ραντεβού.
- Με ραντεβού κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Σισμανογλείου 9, 15235 Βριλήσσια
213.20.14.400 - 405
fax 213.20.14.410
Αθ. Διάκου 14, 15235 Βριλήσσια
210.81.03.022
- Εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ παρέχεται στους δημότες και μέσω της εφαρμογής MykepLive κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet στο www.gov.gr
- Η έκδοση πιστοποιητικών συνεχίζεται κανονικά μέσω της πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών στην ιστοσελίδα του Δήμου www.vrilissia.gr - https://aitiseis.menoumespiti-vrilissia.gr/sadv
- Στη διάθεση των πολιτών παραμένει η υπηρεσία «Γραμμή του Δημότη» για καταγραφή αιτημάτων στο 211 103 2323 (αστική χρέωση). Διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:30 - 21:00 και το Σάββατο από 08:30 - 17:00.
- Συνεχίζεται η εξυπηρέτηση κατ΄οίκον για όλους τους δημότες από τις υπηρεσίες του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης του Δήμου Βριλησσίων, για περιορισμό των μετακινήσεων εντός της πόλης.Ώρες λειτουργίας καθημερινά από τις 07.30-18.00, εκτός Σαββάτου και Κυριακής, κατόπιν επικοινωνίας στα τηλέφωνα: 210-6135611, 210-8100224, 210-8105052, 210-8045564