Ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγραφής αιτημάτων «Novoville»-Εκσυγχρονισμός στην εξυπηρέτηση των πολιτών

Ο Δήμος Βριλησσίων, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, ξεκινά τη λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας «Novoville». 
 
Η άμεση επίλυση των προβλημάτων καθημερινότητας, καθώς και η απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ Δήμου και δημοτών, βρίσκεται στο επίκεντρο των προσπαθειών της δημοτικής αρχής. Όραμα και στόχος μας είναι να ακούμε, να επιλύουμε και να ενημερώνουμε άμεσα για την επίλυση των προβλημάτων που συναντούν καθημερινά οι δημότες και επισκέπτες του Δήμου μας με τρόπο διαφανή και μετρήσιμο. 
 
Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση  ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία του Δήμου. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή.  Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο,  όλα τα αιτήματα που τον αφορούν. 
 
H αποστολή του αιτήματος γίνεται με απλά βήματα:
- Επιλογή τοποθεσίας 
- Επιλογή κατηγορίας αιτήματος 
- Προσθήκη φωτογραφίας 
- Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο 
 
Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.  
 
Οι υπηρεσίες του Δήμου Βριλησσίων, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς του πολίτες.  
 
 
Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.  
 
Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.
 
  
 

Επικοινωνία

Δημ. Βερνάρδου 23 Βριλήσσια 152 35

e: info@vrilissia.gr

t: +30 213 20 50 500 & 560

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ :  695 63 06 043

ΥΔΡΕΥΣΗ ΒΛΑΒΕΣ         :  695 63 06 117