Την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου η πρώτη ενημερωτική συνάντηση φορέων για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα EUKI-YESClima, στο οποίο συμμετέχει ο Δήμος Βριλησσίων.
Παρευρέθηκαν στελέχη της δημοτικής αρχής, εκπαιδευτικοί και εκπρόσωποι συλλόγων γονέων και κηδεμόνων, οι οποίοι ενημερώθηκαν λεπτομερώς από τον συντονιστή του προγράμματος κ. Νίκο Χρυσόγελο, Πρόεδρο της ΚΟΙΝΣΕΠ ‘Άνεμος Ανανέωσης’, η οποία αποτελεί τον φορέα υλοποίησης του προγράμματος στην Ελλάδα, ενώ στους διεθνείς φορείς και εταίρους περιλαμβάνονται το Πανεπιστήμιο Cadiz Iσπανίας, η Γραμματεία Μελλοντικών Σπουδών του Ελεύθερου Πανεπιστημίου του Βερολίνου και το Ενεργειακό Γραφείο της Ανδαλουσίας.
Το πρόγραμμα αφορά στην προστασία του κλίματος και στην εξοικονόμηση ενέργειας στα σχολεία και στοχεύει στην:
• ενίσχυση της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών, εκπαιδευτικών και γονιών και στην ενεργό συμμετοχή τους στην προστασία του κλίματος και στη μείωση της σπατάλης ενέργειας,
• μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος από την κατανάλωση ρεύματος των σχολικών κτιρίων (κατά 5%)
• γενικότερη μείωση του οικολογικού αποτυπώματος από περιορισμό κακών καθημερινών πρακτικών που υποβαθμίζουν το περιβάλλον
Τη συνάντηση χαιρέτησε ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος Βιώσιμης Ανάπτυξης και Ψηφιακών Εφαρμογών, Αλέξης Μαυραγάνης, ο οποίος τόνισε τη σημασία της υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων στα σχολεία που δίνουν έμφαση στη βιωματική γνώση για την προστασία του περιβάλλοντος, στις καλές πρακτικές μείωσης του οικολογικού αποτυπώματος και στην καλλιέργεια της έννοιας της βιώσιμης ανάπτυξης που αποτελεί ανάσχεση στην κλιματική αλλαγή.
Το ‘παρών’ από φορείς έδωσαν ο πρόεδρος της 2ης Σχολικής Επιτροπής κ. Α. Εγκολφόπουλος, ο διευθυντής του 2ου Λυκείου και δημοτικός σύμβουλος κ. Α. Χρηστάκης, η υποδιευθύντρια του 1ου Γυμνασίου κα Μήλιου, η υποδιευθύντρια κα Παπαδημητρίου και η εκπαιδευτικός κα Χριστοπούλου από το 2ο Δημοτικό, καθώς και η κα Μπαϊρακτάρη και ο κ.Αγγελίδης, πρόεδροι των συλλόγων γονέων του 4ου Δημοτικού και του 3ου Γυμνασίου αντίστοιχα.