Διενεργείται συνοπτικός διαγωνισμός για την εκτέλεση της παροχής υπηρεσίας «ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΨΗΛΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΕΝΤΟΣ ΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ», με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά αποκλειστικά βάσει της τιμής.

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 48.360,00 € και επιβαρύνεται με ΦΠΑ 24% ύψους 11.606,40 €, ήτοι σύνολο 59.966,40€.

Η παρούσα σύμβαση δεν υποδιαιρείται σε τμήματα, είναι «κάτω των ορίων» και εμπίπτει στις διατάξεις του Βιβλίου Ι του Ν. 4412/2016.

Το συνημμένο τεύχος προκήρυξης του διαγωνισμού έχει αναρτηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) http://www.eprocurement.gov.gr με διαδικτυακό αριθμό ανάρτησης 17PROC001552265.

Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 4η μηνός Ιουλίου 2017 ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00 π.μ.

Όλες οι επικοινωνίες σε σχέση με τα βασικά στοιχεία της διαδικασίας σύναψης της σύμβασης, καθώς και όλες οι ανταλλαγές πληροφοριών, γίνονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ορισθείσα διεύθυνση στο άρθρο 1.1 της διακήρυξης ή σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατόν λόγω τεχνικών προβλημάτων, μέσω φαξ.

Τα σχετικά αιτήματα παροχής διευκρινίσεων από τους οικονομικούς φορείς επί του τεύχους της διακήρυξης, υποβάλλονται με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail), το αργότερο έξι (6) ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών και απαντώνται αντίστοιχα έως τέσσερις (4) ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών. Οι απαντήσεις αναρτώνται στο χώρο του διαγωνισμού στην ιστοσελίδα του Δήμου. Σε καμία περίπτωση δεν θα ζητούνται και δεν θα δίδονται διευκρινίσεις προφορικά.

Διενεργείται συνοπτικός διαγωνισμός για την εκτέλεση της παροχής υπηρεσίας «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ GENESIS, ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΔΗΜΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2017» με κριτήριο κατακύρωσης την  πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά αποκλειστικά βάσει της τιμής.

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 39.975,00 ΕΥΡΩ πλέον ΦΠΑ 24% ύψους 9.594,00 ΕΥΡΩ  ήτοι σύνολο 49.569,00 ΕΥΡΩ.

Η παρούσα σύμβαση δεν υποδιαιρείται σε τμήματα, είναι «κάτω των ορίων» και εμπίπτει στις διατάξεις του Βιβλίου Ι του Ν. 4412/2016.

Το συνημμένο τεύχος προκήρυξης του διαγωνισμού έχει αναρτηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) http://www.eprocurement.gov.gr με διαδικτυακό αριθμό ανάρτησης 17PROC001552471

Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 3η μηνός Ιουλίου 2017 ημέρα Δευτέρα και ώρα 12:00 μ.

Όλες οι επικοινωνίες σε σχέση με τα βασικά στοιχεία της διαδικασίας σύναψης της σύμβασης, καθώς και όλες οι ανταλλαγές πληροφοριών, γίνονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ορισθείσα διεύθυνση στο άρθρο 1.1 της διακήρυξης ή σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατόν λόγω τεχνικών προβλημάτων, μέσω φαξ.

Τα σχετικά αιτήματα παροχής διευκρινίσεων από τους οικονομικούς φορείς επί του τεύχους της διακήρυξης, υποβάλλονται με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail), το αργότερο έξι (6) ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών και απαντώνται αντίστοιχα έως τέσσερις (4) ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών. Οι απαντήσεις αναρτώνται στο χώρο του διαγωνισμού στην ιστοσελίδα του Δήμου. Σε καμία περίπτωση δεν θα ζητούνται και δεν θα δίδονται διευκρινίσεις προφορικά.

Διενεργείται συνοπτικός διαγωνισμός για την εκτέλεση της παροχής υπηρεσίας «ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΤΟΣ (ΑΠΟ 15/07/2017 ΕΩΣ 15/07/2018)» με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά αποκλειστικά βάσει της τιμής.

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 23.050,00 ΕΥΡΩ € (δεν επιβαρύνεται με ΦΠΑ).

Η παρούσα σύμβαση δεν υποδιαιρείται σε τμήματα, είναι «κάτω των ορίων» και εμπίπτει στις διατάξεις του Βιβλίου Ι του Ν. 4412/2016.

Το συνημμένο τεύχος προκήρυξης του διαγωνισμού έχει αναρτηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) http://www.eprocurement.gov.gr με διαδικτυακό αριθμό ανάρτησης 17PROC001552092.

Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 3η μηνός Ιουλίου 2017 ημέρα Δευτέρα και ώρα 12:00 μ.

Όλες οι επικοινωνίες σε σχέση με τα βασικά στοιχεία της διαδικασίας σύναψης της σύμβασης, καθώς και όλες οι ανταλλαγές πληροφοριών, γίνονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ορισθείσα διεύθυνση στο άρθρο 1.1 της παρούσας ή σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατόν λόγω τεχνικών προβλημάτων, μέσω φαξ.

Τα σχετικά αιτήματα παροχής διευκρινίσεων από τους οικονομικούς φορείς επί του τεύχους της διακήρυξης, υποβάλλονται με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail), το αργότερο έξι (6) ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών και απαντώνται αντίστοιχα έως τέσσερις (4) ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών. Οι απαντήσεις αναρτώνται στο χώρο του διαγωνισμού στην ιστοσελίδα του Δήμου. Σε καμία περίπτωση δεν θα ζητούνται και δεν θα δίδονται διευκρινίσεις προφορικά.

Στο παρόν άρθρο εμφανίζονται οι ερωτήσεις ενδιαφερομένων σχετικά με τον διαγωνισμό με αρ. Πρωτ. 1009/14.06.2017 όπως έχουν γραπτά διατυπωθεί από τους ίδιους και με τη σειρά που παραλαμβάνονται από το Ν.Π.Δ.Δ. και οι αντίστοιχες απαντήσεις διευκρινήσεις που δίνει  το Ν.Π.Δ.Δ.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

  1. Θα ήθελα να ζητήσω μια διευκρίνιση σχετικά με τον διαγωνισμό για Τις μεταφορές του ΚΑΠΗ  και πιο συγκεκριμένα για την συμπλήρωση του εντύπου ΤΕΥΔ   .Στην ενότητα  πληροφορίες σχετικά με τη στήριξη στις ικανότητες άλλων φορέων, θα ήθελα να μου  πείτε τι ακριβώς ζητάει και αν αυτό έχει σχέση με το συμφωνητικό ενοικίασης πούλμαν από συνεργαζόμενο γραφείο. 

    Σύμφωνα με το αρ. 2.2.9.1  της διακήρυξης , το έντυπο του Τ.Ε.Υ.Δ. συμπληρώνεται σύμφωνα με  την οδηγία 15 της ΕΑΑΔΗΣΥ, την οποία μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο : www.eaadhsy.gr.
    Στην περίπτωση που επιθυμείτε να στηριχθείτε σε ικανότητα τρίτου οικονομικού φορέα , εφαρμόζονται τα οριζόμενα στο άρθρο 2.2.8  (σελ. 16) της διακήρυξης και απαιτείται η προσκόμιση ΤΕΥΔ και από τον τρίτο.
    Προς απόδειξη υποβάλλονται τα ζητούμενα σύμφωνα με την παράγραφο Β.8 του άρθρου 2.2.9.2. (σελ. 19) της διακήρυξης.


  2. 2.4.3.2 Ο φάκελος «ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ» περιέχει την τεχνική προσφορά του συμμετέχοντος η οποία θα πρέπει να καλύπτει όλες τις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές που έχουν τεθεί με το κεφάλαιο “Τεχνικές Προδιαγραφές” της 1/2017 μελέτης της υπηρεσίας, που αποτελεί το Παράρτημα Ι της παρούσας διακήρυξης. Ειδικότερα, η τεχνική προσφορά, προκειμένου να είναι άμεσα αξιολογήσιμη, πρέπει να συνταχθεί σύμφωνα με τον τρόπο, την τάξη, την αρίθμηση και τα χαρακτηριστικά του ως άνω αναφερόμενου κεφαλαίου «Τεχνικές προδιαγραφές»  Διότι από το κεφάλαιο «Τεχνικές προδιαγραφές» δεν διευκρινίζεται με σαφήνεια ποια δικαιολογητικά ή έγγραφα θα πρέπει να περιέχει να περιέχει ο συγκεκριμένος φάκελος ? παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε αναλυτικά.

    Σε σχέση με το πρώτο σκέλος της ερώτησής σας   που αφορά στο φάκελο της «Τεχνικής Προσφοράς» σας ενημερώνω ότι ο φάκελος δεν χρειάζεται να περιέχει κανένα είδος δικαιολογητικού πλην της αναφερόμενης  τεχνικής προσφοράς  σας η  οποία θα βεβαιώνει τις τεχνικές προδιαγραφές όπως παρουσιάζονται στις  (σελ. 52 – 57)  και ανάλογα σε ποιο ή ποια τμήματα επιθυμείτε να  υποβάλλεται προσφορά.


  3. Οι οικονομικοί φορείς αναφέρουν το τυχόν τμήμα της σύμβασης που προτίθενται να αναθέσουν υπό μορφή υπεργολαβίας σε τρίτους, καθώς και τους υπεργολάβους που προτείνουν. Για το συγκεκριμένο θα σας κατατεθεί επιστολή?

    Σε σχέση με το αν θα  πρέπει  οι οικονομικοί φορείς να αναφέρουν το τυχόν τμήμα της σύμβασης που προτίθενται να αναθέσουν υπό μορφή υπεργολαβίας σε τρίτους , φυσικά και θα πρέπει να κατατεθεί επιστολή.


  4. Επιπλέον διευκρινίστε μας πόσα λεωφορεία πρέπει να σας προσφερθούν για το έργο (ΤΜΗΜΑ 1 & ΤΜΗΜΑ 2) και σε ποιο σημείο της διακήρυξης αναγράφεται. 

    Σε σχέση με τον αριθμό των πούλμαν που πρέπει να προσφέρουν το έργο , δεν αναφέρεται αριθμός λεωφορείων  στην τεχνική έκθεση της 1/ 2017 Μελέτης της υπηρεσίας  σελ.  41 του τεύχους της διακήρυξης όπου σας παραθέτω το συγκεκριμένο απόσπασμα. «Τα πούλμαν που απαιτείται να μισθωθούν για χρονικό διάστημα από υπογραφής της σχετικής σύμβασης (υπολογίζουμε στα μέσα του μηνός Μαΐου 2017) έως τις 31 Ιουλίου 2018 (Πολυετής Υποχρέωση), θα είναι των 50 θέσεων, όσα απαιτηθούν κάθε φορά. Συνεπώς συνολικά εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθούν 435 μεταφορές.»


  5. Μια επιπλέον διευκρίνιση, θα πρέπει να κατατεθούν άδειες κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, ασφαλιστήρια των λεωφορείων;

    Σε αυτή τη φάση της διαδικασίας όχι ,αν στην πορεία είστε ο τελικός ανάδοχος θα πρέπει να προσκομίσετε  όλα τα αποδεικτικά μέσα όπως προβλέπεται στο άρθρο 2.2.9.2.

Tην Πέμπτη 20 Ιουλίου, διενεργείται συνοπτικός διαγωνισμός για την εκτέλεση της "προμήθειας ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού έτους 2017 για τον Δήμο Βριλησσίων και τα Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου".

Κριτήριο κατακύρωσης είναι η  πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά αποκλειστικά βάσει της τιμής, ανά τμήμα ειδών, χωρίς περιορισμό.

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 59.969,77 € και επιβαρύνεται με ΦΠΑ 24% ύψους 14.392,74€, ήτοι σύνολο 74.362,51€.

Η παρούσα σύμβαση είναι «κάτω των ορίων» και εμπίπτει στις διατάξεις του Βιβλίου Ι του Ν. 4412/2016 και υποδιαιρείται σε τμήματα σε έξι (6) τμήματα, ως κατωτέρω:

  • ΤΜΗΜΑ 1: “ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΑ – ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ – ΕΝΤΟΜΟΚΤΟΝΑ”
  • ΤΜΗΜΑ 2: “ΧΑΡΤΙΚΑ”
  • ΤΜΗΜΑ 3: “ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ & ΕΥΠΡΕΠΙΣΜΟΥ”
  • ΤΜΗΜΑ 4: “ΣΑΚΟΥΛΕΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ”
  • ΤΜΗΜΑ 5: “ΕΙΔΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΑ - ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ”
  • ΤΜΗΜΑ 6: “ΧΗΜΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΙΚΑ)”

Το συνημμένο τεύχος προκήρυξης του διαγωνισμού έχει αναρτηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) http://www.eprocurement.gov.gr με διαδικτυακό αριθμό ανάρτησης 17PROC001660347.

Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 20η μηνός Ιουλίου 2017 ημέρα Πέμπτη και ώρα 11:00 π.μ.

Όλες οι επικοινωνίες σε σχέση με τα βασικά στοιχεία της διαδικασίας σύναψης της σύμβασης, καθώς και όλες οι ανταλλαγές πληροφοριών, γίνονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ορισθείσα διεύθυνση στο άρθρο 1.1 της διακήρυξης ή σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατόν λόγω τεχνικών προβλημάτων, μέσω φαξ.

Τα σχετικά αιτήματα παροχής διευκρινίσεων από τους οικονομικούς φορείς επί του τεύχους της διακήρυξης, υποβάλλονται με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail), το αργότερο έξι (6) ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών και απαντώνται αντίστοιχα έως τέσσερις (4) ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών. Οι απαντήσεις αναρτώνται στο χώρο του διαγωνισμού στην ιστοσελίδα του Δήμου. Σε καμία περίπτωση δεν θα ζητούνται και δεν θα δίδονται διευκρινίσεις προφορικά.

Το Νομικό μας Πρόσωπο πρόκειται να προχωρήσει στην στην εκτέλεση παροχής της υπηρεσίας «ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΧΡΗΣΗΣ 2016 ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΔΙΠΛΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. (ΠΔ 315/30-12-1999) ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017» με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης, όπως αναλυτικά αναφέρεται στην 1398/11.07.2017 Πρόσκληση υποβολής προσφοράς και στην 70/2017 Απόφαση Δ.Σ. (οι οποίες επισυνάπτονται).

Οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς θα πρέπει να καταθέσουν έγγραφη προσφορά σε σφραγισμένο φάκελο, αφού λάβουν σχετικό αριθμό πρωτοκόλλου, μέχρι και την Τρίτη 18.07.2017 και ώρα 15:00, στο γραφείο Πρωτοκόλλου του Ν.Π.Δ.Δ. (Λ.Πεντέλης 62 – ισόγειο) συμπεριλαμβανομένων των απαιτούμενων δικαιολογητικών.

Διενεργείται  συνοπτικός διαγωνισμός για την εκτέλεση της «προμήθειας επίπλων, εποπτικού και ψυχαγωγικού υλικού για τον εξοπλισμό του παιδικού σταθμού οδού Διός Βριλησσίων».

Κριτήριο κατακύρωσης είναι η  πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά αποκλειστικά βάσει της τιμής.

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 57.237,20 ΕΥΡΩ πλέον ΦΠΑ 24% ύψους 13.736,93 ΕΥΡΩ  ήτοι σύνολο 70.974,13 ΕΥΡΩ .

Η παρούσα σύμβαση  υποδιαιρείται σε τέσσερα (4) τμήματα, είναι «κάτω των ορίων» και εμπίπτει στις διατάξεις του Βιβλίου Ι του Ν. 4412/2016.

Το συνημμένο τεύχος προκήρυξης του διαγωνισμού έχει αναρτηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) http://www.eprocurement.gov.gr με διαδικτυακό αριθμό ανάρτησης 17PROC001677042.

Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 25η μηνός Ιουλίου 2017 ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00 π.μ.

Όλες οι επικοινωνίες σε σχέση με τα βασικά στοιχεία της διαδικασίας σύναψης της σύμβασης, καθώς και όλες οι ανταλλαγές πληροφοριών, γίνονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ορισθείσα διεύθυνση στο άρθρο 1.1 της διακήρυξης ή σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατόν λόγω τεχνικών προβλημάτων, μέσω φαξ.

Τα σχετικά αιτήματα παροχής διευκρινίσεων από τους οικονομικούς φορείς επί του τεύχους της διακήρυξης, υποβάλλονται με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail), το αργότερο έξι (6) ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών και απαντώνται αντίστοιχα έως τέσσερις (4) ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών. Οι απαντήσεις αναρτώνται στο χώρο του διαγωνισμού στην ιστοσελίδα του Δήμου. Σε καμία περίπτωση δεν θα ζητούνται και δεν θα δίδονται διευκρινίσεις προφορικά.

Διενεργείται συνοπτικός διαγωνισμός για την εκτέλεση της προμήθειας εξοπλισμού κουζίνας, χώρου πλυντηρίου και βοηθητικών χώρων για τον παιδικό σταθμό οδού Διός Δήμου Βριλησσίων.

Κριτήριο κατακύρωσης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφοράαποκλειστικά βάσει της τιμής, ανά τμήμα ειδών, χωρίς περιορισμό.

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 59.990,00 € και επιβαρύνεται με ΦΠΑ 24% ύψους 14.397,60€, ήτοι σύνολο 74.387,60€. Η παρούσα σύμβαση είναι «κάτω των ορίων» και εμπίπτει στις διατάξεις του Βιβλίου Ι του Ν. 4412/2016 και υποδιαιρείται σε δύο (2) τμήματα, ως κατωτέρω:

  • ΤΜΗΜΑ Α: “ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ”
  • ΤΜΗΜΑ Β: “ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟΥ”

Το συνημμένο τεύχος προκήρυξης του διαγωνισμού έχει αναρτηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) http://www.eprocurement.gov.gr με διαδικτυακό αριθμό ανάρτησης 17PROC001684701.

Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 26η μηνός Ιουλίου 2017 ημέρα Τετάρτη και ώρα 11:00 π.μ.

Όλες οι επικοινωνίες σε σχέση με τα βασικά στοιχεία της διαδικασίας σύναψης της σύμβασης, καθώς και όλες οι ανταλλαγές πληροφοριών, γίνονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ορισθείσα διεύθυνση στο άρθρο 1.1 της διακήρυξης ή σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατόν λόγω τεχνικών προβλημάτων, μέσω φαξ. 
Τα σχετικά αιτήματα παροχής διευκρινίσεων από τους οικονομικούς φορείς επί του τεύχους της διακήρυξης, υποβάλλονται με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail), το αργότερο έξι (6) ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών και απαντώνται αντίστοιχα έως τέσσερις (4) ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών. Οι απαντήσεις αναρτώνται στο χώρο του διαγωνισμού στην ιστοσελίδα του Δήμου. Σε καμία περίπτωση δεν θα ζητούνται και δεν θα δίδονται διευκρινίσεις προφορικά.

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

& ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΔΗΜΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ

Λ. Πεντέλης 62

15235 Βριλήσσια

Τηλ: 210 8105052

Fax: 210 6131204

Το Νομικό μας Πρόσωπο πρόκειται να προχωρήσει:

 1. στην παροχή υπηρεσίας «ΠΑΡΟΧΗ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΛΕΣΧΩΝ ΦΙΛΙΑΣ & ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ (ΚΑΠΗ)»

2. στην παροχή υπηρεσίας «ΠΑΡΟΧΗ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ»

όπως αναλυτικά αναφέρονται στις σχετικές μελέτες των υπηρεσιών του Ν.Π.Δ.Δ.

Οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς θα πρέπει να καταθέσουν έγγραφη προσφορά σε σφραγισμένο φάκελο, αφού λάβουν σχετικό αριθμό πρωτοκόλλου, μέχρι και την Τρίτη 08.08.2017 και ώρα 15:00, στο γραφείο Πρωτοκόλλου του Ν.Π.Δ.Δ. (Λ. Πεντέλης 62 – ισόγειο).

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

& ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΔΗΜΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ

Λ. Πεντέλης 62

15235 Βριλήσσια

Τηλ: 210 8105052

Fax: 210 6131204

Το Νομικό μας Πρόσωπο πρόκειται να προχωρήσει στην παροχή υπηρεσίας «Διενέργεια τακτικού ελέγχου οικονομικών καταστάσεων χρήσεων 2016 από ορκωτό ελεγκτή-λογιστή»

όπως αναλυτικά αναφέρεται στην σχετική απόφαση του Δ.Σ.

Οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς θα πρέπει να καταθέσουν έγγραφη προσφορά σε σφραγισμένο φάκελο, αφού λάβουν σχετικό αριθμό πρωτοκόλλου, μέχρι και την Τετάρτη 09.08.2017 και ώρα 15:00, στο γραφείο Πρωτοκόλλου του Ν.Π.Δ.Δ. (Λ. Πεντέλης 62 – ισόγειο).

Ο Δήμος Βριλησσίων προκηρύσσει δημοπρασία για τη μίσθωση ακινήτων που θα χρησιμοποιηθούν για την στέγαση

  • του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων Πόλης της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου
  • της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας του Δήμου
  • Χώρων Στάθμευσης και των δύο Διευθύνσεων

Το ακίνητο πρέπει να ευρίσκεται εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Βριλησσίων, σε περιοχή Γενικής Κατοικίας ή Πολεοδομικού Κέντρου.

Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να εκδηλώσουν ενδιαφέρον έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2017.

Πληροφορίες και αντίγραφα της διακήρυξης της δημοπρασίας παρέχονται τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (09:00 έως 15:00), από την Γραμματεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου (αρμόδια κ. Αντώνογλου και κ. Σταθοπούλου), οδός Δημητρίου Βερνάρδου 23, 152 35 ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ.

Τηλέφωνα επικοινωνίας:  213.20.50.570  -    213.20.50.531   -   213.20.50.518

Τηλεομοιότυπο επικοινωνίας:  210.68.25.229

Διεύθυνση Ηλεκτρονικής επικοινωνίαςΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. & Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ο ΟΚΠΑ πρόκειται να προχωρήσει στις προμήθειες «ΓΡΑΦΙΚΗΣ ΥΛΗΣ & ΛΟΙΠΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017» και «ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017», με την διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης, όπως αναλυτικά αναφέρεται στις σχετικές Μελέτες και Προσκλήσεις υποβολής προσφορών (οι οποίες επισυνάπτονται).

Οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς θα πρέπει να καταθέσουν έγγραφη προσφορά, σε σφραγισμένο φάκελο, αφού λάβουν σχετικό αριθμό πρωτοκόλλου, μέχρι και την Παρασκευή 06.10.2017 και ώρα 15:00, στο γραφείο Πρωτοκόλλου του Ν.Π.Δ.Δ.(Λ.Πεντέλης 62 – ισόγειο)συμπεριλαμβανομένων των απαιτούμενων δικαιολογητικών.

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ & ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΔΗΜΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ

Λ. Πεντέλης 62, 15235 Βριλήσσια

Τηλ: 210.81.05.052

Fax: 210.61.31.204

έγγραφα ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΓΡΑΦΙΚΗΣ ΥΛΗΣ & ΛΟΙΠΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017

έγγραφα ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017

H Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών την 9η Οκτωβρίου 2017, ημέρα Δευτέρα και ώρα 08:30 π.μ. θα διεξάγει δημόσια κλήρωση για την ανάδειξη των τακτικών και αναπληρωματικών μελών, που θα συγκροτήσουν την Επιτροπή Διενέργειας του  Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού, για την ανάδειξη αναδόχου εκτέλεσης του έργου: «ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΒΑΤΟΤΗΤΑΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ».

Το Νομικό Πρόσωπο του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης πρόκειται να προχωρήσει στην ανάθεση της υπηρεσίας «Συντήρηση Ανελκυστήρων ΟΚΠΑ 2017-2018»  με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης, όπως αναλυτικά αναφέρεται στην σχετική Μελέτη και Πρόσκληση υποβολής προσφορών (οι οποίες επισυνάπτονται).

Οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς θα πρέπει να καταθέσουν έγγραφη προσφορά, σε σφραγισμένο φάκελο, αφού λάβουν σχετικό αριθμό πρωτοκόλλου, μέχρι και την Δευτέρα  13.11.2017 και ώρα 15:00, στο γραφείο Πρωτοκόλλου του Ν.Π.Δ.Δ. (Λ.Πεντέλης 62 – ισόγειο).

Αναζητηση

Θέματα για τη νεολαία του Δήμου

neolaia1

Πληροφορίες

Επικοινωνία

Τηλεφωνικός Κατάλογος

Πρόσβαση στα Βριλήσσια

Τοπική Συγκοινωνία

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Επικοινωνία

Δημαρχείο Βριλησσίων

Δημ. Βερνάρδου 23

Βριλήσσια 152 35

e: info@vrilissia.gr

t: +30 213 20 50 500 και 599

vrilissia.gr 2018